I Love My Blog .

Saturday 25 June 2011

Break dan Dapat Couple .. =.="

Hari ini ialah hari sabtu . (25.06.2011)
dan hari nie .. saya telah putus dengan seorang lelaki ..
Nama dia . Muhammad Alifh Nurdin ..
Kami putus pun kerana .. dia menuduh saya dating dengan seorang lelaki ..
padahal tyme tue saya tengah bersama dengan angel dan wessy ..
saya pun heran knpa dia boleh pikir saya mcm tue ..
dan .. saya pon kasih biarkan dea jak mcm tue .. apa sebab ??
sebab dia ..
dea tdak penah mengerti prasaan aku ..
dia penting kan diri sendiri .
dia slalu menuduh saya yunk bukan2x. .
biarlah tue .. kalo memank dia nk putus hubungan dgan saya ..
it'z okie .

Dan ada lagi satu perkara .. ex bf aku telefon .
nama dea Rafi Bin Mat Zinin ..
dea call aku .. dea bawa aku jln2x d Jom Heboh ..
then aku jawab lh .. 'okie '
tyme aku brjmpa dgan dea .. dea pegang tangan aku ..
dan aku trkejut terus ... then sa kasih biar je lh ..
masa tue dea bawa aku beli mknan .. lepas beli ..
kami pon pigi tasik mkn sama2x ..
lepas mkn .... aku dgan dea jln2x d tasik ..
dan tiba2x dea tanya aku ..
' kalo aku bawa koe caple balik . koe maw terima kh .. '
sa pon terdiam sekejap .. lepas tue dea tanya yunk kedua kali ..
sa pon terus jawap . ' yea .. aku trima koe balik ..'
terus aku peluk2x dea ..
selepas tue ..... kami pon jln lh sama2x ..

but aku happy sangat ..... cuz . tyme alifh bawa aku break .. c rafi plak bawa aku caple..
awww ~~ so sweet ~~ muahhh .. ~~

No comments:

Post a Comment