I Love My Blog .

Wednesday 8 February 2012

Dea :)


Biarlah Sepi ku berlalu ,
seorang laki telah hadir warnai hidupku ,
dirimu terangi jiwa ku ,
indahnya selalu bersama mu ..

Dea slalu membuatku senyum . kadang2 kami gado tetapi sekejap jak udh bermanja .
hehe . syg aku sama dea . biarlah aku taw kisah lalu dea mcm mna . yg penting aku cinta dea seadanya . dan dea pon cinta aku seadanya . kami saling menyayangi .
kalo aku ada buat salah , dea akan tegur .

Dulu aku nie kuat minum .
setelah aku dpt nie lelaki .
dea ckp sama aku . brhentilah minum . nahhh . smpai skrg aku tidak minum dh sejak masok 2012 .
besa lah , azam baru kan . boyfriend baru jua .

aku x ingin dea mcm lelaki lain . kin sakit hati jak . x pernah buktikan cinta duank pada aku .
Dea lain . dea ckp sama aku yg dea cinta aku dan dea bukti kan . awww ~ so sweetnya dea .
aku x maw berpisah sama dea . SUMPAH ! aku syg gyla babi sama dea .

Nama Fb dea  дЯh mдd мдиtдpдЯiд  .
sowie lah aku x taw nama penuh dea . aku nie cepat lupa .
umo dea 20 . kami start caple . (8.01.2012)

hurmmmm . tue jak aku post tuk hari nie .
sekian . !
byebye :)

Gmbar aku bersama dea . :)
Lelaki yg aku cintai skrg . :)


No comments:

Post a Comment