I Love My Blog .

Tuesday 3 April 2012

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku



Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai

sungguh menyayangi setulus hatiku



#Ya Allah , aku mohon padamu . agar pembedahan dea berjalan dgan lancar .. 
 

#Ya Allah . aku mohon padamu . jangan ambil dea daripada aku .. 


#Ya Allah . aku mohon padamu . biar kami bersama2 hingga akhir hayat kami ..

#Ya Allah . aku mohon padamu . Jika kami nie adalah jodoh yg engkau temukan , biar kami berdua menjalani hidup dgan baik .. 


#Ya Allah . aku mohon padamu . Tolong sembuhkan penyakitnya itu . Agar dia sihat dan ibubapanya x perlu risau keadaannya .. 



#Ya Allah . aku mohon padamu . jika engkau ialah Maha Pengampun . tolong ampunilah dosa2 nya .. 

#Ya Allah . aku mohon padamu . jika engkau ialah Maha Penyelamat . tolong selamatkan dea . agar keluarganya tidak bimbang ..


#Ya Allah . aku mohon padamu . tolong jagakan dea . kerana dea urg yg aku cintai .. 

#Ya Allah . aku mohon padamu . tolong satukan lah kami sehingga ke anak cucu .. 


#Ya Allah . aku mohon padamu . aku sgt sayang dan cinta sama dea . dea telah merubahkan kehidupan aku .. aku mohon , jgn biarkan dea pergi .. 


AMIN ~~~

No comments:

Post a Comment